Alla inlägg den 4 februari 2014

Av Håkan - 4 februari 2014 16:20

Dag 4 på träningen och nya sättet att liva på enligt World of shape. 

Har träningsvärk i benen . Samt halva delen av ryggen konstigt nog.  Men skönt att komma igång.

Idag var det första träningspasset på gymmet jag spenderade 3 år av mitt liv på att bygga muskler på. Sedan kom det otäcka sjukdomar in i bilden. När jag äntligen började komma igång igen så blev det en skada på ländryggen på en mc tur. 

Samma grabbar kvare som förut. Vissa hade blivit större, andra mer fit men samma glada gäng. De blev iaf glada att jag var tebax på gymmet å kan börja träna igen. 

Dagens pass gick bra. Dock så fick jag ge upp efter 40 sekunder på planka nr 2. Men körde benböj med skivstång a 12 kg så det går väl jämna ut sig ?  eller vad tror ni ?

Dagens peppmusik måste väl vara 



EN liten uppdatering då.

Testade world of shapes hamburgare.. Satan vad gott det var. 


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Träning


Ovido - Quiz & Flashcards